Zawodowo od ponad 15 lat związany z branżą badań marketingowych, od 2017 r. pracuje w firmie technologicznej, gdzie jest odpowiedzialny za badania rynku oraz mediów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Wielokrotny prelegent na konferencjach badawczych, mediowych i marketingowych. Trener Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii w zakresie nowych metod badawczych, badań innowacji oraz pomiaru efektywności marketingowej.
Redaktor naukowy oraz współautor książki „Data driven decisions” (PWN, 2018), poświęconej wykorzystaniu danych w podejmowaniu decyzji biznesowych, oraz podręcznika akademickiego „Badania rynku” (w zapowiedziach PWN, 2021). Współautor książki „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” (PWN, 2020).
Pisarz, dwukrotny laureat Nagrody Literackiej im. Jerzego Żuławskiego. Jego ostatnia powieść „Zeitgeist” (Storytel, 2017) została przetłumaczona na niderlandzki oraz fiński. Autor powieści „Punkt Omega” (2006), „Struktura” (2009), „Święto rewolucji” (2011), „Ad infinitum” (2014) oraz „Anatomia pęknięcia” (2021).