Na bazie doświadczeń z 25 lat działalności edukacyjnej podzielę się ze słuchaczami mniej oczywistymi doświadczeniami z pracy z dziećmi i młodzieżą. W ciągu tego ćwierćwiecza zmieniły się nie tylko warunki zewnętrzne (prawne, finansowe, organizacyjne), ale także zainteresowania młodzieży i ich system wartości oraz nasza wiedza o środowisku i zagrożeniach dla tegoż środowiska. Edukacja ekologiczna musi dostosować się do tych zmian, żeby pozostać efektywną. Opowiem o edukacji ekologicznej opartej na obserwacji, eksperymentach i połączeniu edukacji ze sztuką.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1314
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_206
Grupa docelowa
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
Grażyna Morcinek-Kalita
Rodzaj aktywności
English Title
What Kind of Education Do We Like and What Kind Do We Need?
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Based on my experience from 25 years of educational activity, I will share with the audience some less obvious experiences from working with children and young people. Over this quarter of a century, not only external conditions (legal, financial, organisational) have changed, but also the interests of young people and their value system, as well as our knowledge of the environment and threats to it. Environmental education must adapt to these changes to remain effective. I will talk about environmental education based on observation, experiments and the combination of education and art.

Instytucja
gość specjalny
Język aktywności