Postępujący rozwój technologiczny coraz bardziej oddziałuje na naszą codzienność. Sfera prawnoautorska nie jest wyjątkiem, a w ślad za nią pojawia się wiele fundamentalnych pytań dotyczących naruszeń praw autorskich, które odbywają się za pomocą nowych technologii. Jak ChatGPT może naruszać czyjeś prawa autorskie i co zrobić z takim naruszeniem? Jak EULA kształtuje ład w grach MMORPG? Czy prawo cytatu zawsze unicestwia monopol autora na utwór? Czy metaverse jest początkiem końca prawa autorskiego? Na te pytania (i wiele innych) będziemy starali się odpowiedzieć podczas warsztatów, na które serdecznie zapraszamy nie tylko autorów i graczy, ale także wszystkie osoby, które chciałyby się dowiedzieć więcej na temat nowych technologii w prawie autorskim.

Prowadzący
Jakub Abramski
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Monika Lisiecka, Patrycja Makówka, Maja Owczarczuk, mgr Rafał Świerczewski, Zuzanna Rząp
Język aktywności