Memy przenikają naszą codzienność już od bardzo dawna. Nic więc dziwnego, że sięga po nie także świat reklamy, w szczególności tej w mediach społecznościowych, coraz częściej mówiąc do nas językiem mema. Często stawiamy znak równości pomiędzy memem a humorem i memem a kreatywnością. Dlaczego więc nie wszystkie memy użyte w reklamie wywołują rozbawienie? Podczas warsztatów wspólnie przekonamy się, jakich technik używają marki tworzące memoreklamy.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
244
Dostępność miejsc
Brak miejsc
Rejestracja
Wymagana
Kod
warsztaty_8_012
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Marlena Moskal, lic. Patrycja Gil, lic. Adrian Adamczyk, lic. Alicja Szewczyk
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Anna Stwora
Jednostka
Wydział Humanistyczny
Rodzaj aktywności
English Title
One does not simply advertise… On strengths and weaknesses of memes in advertising
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Memes have been penetrating our everyday lives for a very long time. It is no wonder then that the world of advertising also uses them, in particular in social media, and increasingly often speaks to us using the language of memes. We frequently equate meme and humour with meme and creativity. So why is it that not all memes used in advertising make us amused? During the workshop we will jointly find out what techniques are used by brands creating meme advertising.

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności