W czasach szybkiego postępu technologicznego, zmian społecznych i rosnącej świadomości ekologicznej wyłania się nowy typ konsumenta – Konsument 4.0. To osoba, która w swoich wyborach kieruje się odpowiedzialnością wobec środowiska i społeczeństwa, wykorzystując technologie do podejmowania świadomych decyzji. Jak cyfryzacja, zrównoważony rozwój i personalizacja kształtują potrzeby oraz oczekiwania współczesnych konsumentów?

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
10
Typ interakcji
Na żywo
Kod
554
Dostępność miejsc
Brak miejsc
Rejestracja
Wymagana
Kod
warsztaty_8_113
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
dr Adrian Pyszka
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Kinga Hoffmann-Burdzińska
Jednostka
_
Rodzaj aktywności
English Title
„Consumer 4.0 – human of the future?” (Human Week)
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

In times of rapid technological progress, social changes and growing ecological awareness, a new type of consumer is emerging - Consumer 4.0. This is a person whose choices are guided by responsibility towards the environment and society, using technologies to make informed decisions. How do digitalization, sustainable development and personalization shape the needs and expectations of modern consumers?

Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności