Czy miejsce może stać się produktem, który intensywnie przeżywamy? W erze Instagrama lokale przestają być jedynie punktami usługowymi, a zaczynają odgrywać rolę scenografii dla naszych zmysłów i emocji. W trakcie wystąpienia przyjrzymy się zjawisku Insta przestrzeni jako przykładom świadomie projektowanych miejsc, które nie tylko się odwiedza, ale również przeżywa i udostępnia. Porozmawiamy o świadomym kreowaniu produktu, usługi i przestrzeni, które wciągają odbiorców w estetyczny i sensoryczny eksperyment, a następnie zachęcają do dzielenia się tym doświadczeniem w mediach społecznościowych. Wspólnie zastanowimy się, jak odbiorcy eksperymentują z usługami i produktami, a także przyjrzymy się korzyściom, jakie zyskują przedsiębiorcy dzięki takiej strategii. Pokażemy, że „eksperymentuj!” to nie tylko apel do naukowców, ale i do konsumentów, którzy każdego dnia doświadczają miejsca, produktów i usług – zmysłami, emocjami i… aparatem w telefonie.
Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1095
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_069
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Alicja Kozacka
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr hab. Katarzyna Bratnicka-Myśliwiec
Jednostka
Wydział Ekonomii
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności