Czy zabawne obrazki z internetu mogą być skutecznym narzędziem do nauki? Na warsztatach przetestujemy, czy memy o naukowcach i eksperymentach działają nie tylko jako rozrywka, ale także jako forma mnemotechniki – pomagając w zapamiętywaniu informacji. W trakcie spotkania:
– przyjrzymy się naukowym podstawom mnemotechnik,
– przeanalizujemy popularne memy o nauce,
– przeprowadzimy eksperyment,
– sprawdzimy, czy memy rzeczywiście wspomagają pamięć.
Dołącz do nas i sprawdź, czy śmiech może być kluczem do lepszego zapamiętywania!

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
980
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Kod
warsztaty_9_054
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Elżbieta Pabian, lic. Dagmara Jarzębska, lic. Kornelia Łukaszewicz
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Dariusz Jakubowski
Jednostka
Wydział Humanistyczny
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności