Zapraszamy na warsztaty, które wprowadzą uczestników w fascynujący świat memów i ich roli w marketingu w mediach społecznościowych. Memy internetowe to nie tylko zabawne obrazki i hasła, ale też kreatywne narzędzia wykorzystywane przez marki w kampaniach reklamowych. Wspólnie przyjrzymy się wybranym przykładom, by sprawdzić, jak marki wykorzystują internetowy fenomen w poszukiwania nieszablonowych rozwiązań w komunikacji z odbiorcami.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
931
Rejestracja
Wymagana
Kod
warsztaty_9_002
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Marlena Moskal, lic. Dagmara Jarzębska
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Anna Stwora
Jednostka
Wydział Humanistyczny
Rodzaj aktywności
English Title
Dare to Meme! How Brands Are Experimenting with Memes in Advertising
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

We invite you to workshops that will introduce participants to the fascinating world of memes and their role in social media marketing. Internet memes are not only funny images and slogans, but also creative tools used by brands in advertising campaigns. Together we will look at selected examples to see how brands are using the internet phenomenon to find unconventional solutions in communicating with their audiences.

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach