Stanowisko pokazowe ma na celu popularyzować wiedzę z zakresu marketingu i handlu w interaktywny i angażujący sposób. Odwiedzający będą mogli sprawdzić i poszerzyć swoją wiedzę, biorąc udział w grze Marketingowe koło fortuny oraz rozwiązując tematyczne krzyżówki. Dodatkowo uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć skuteczne treści do mediów społecznościowych, a poprzez kreatywne projektowanie odzieży poznają zasady ekomarketingu. Na stanowisku czeka również wyjątkowy eksperyment smaku, który dostarczy zaskakujących wrażeń i pokaże, jak zmysły wpływają na decyzje konsumenckie.
The exhibition stand aims to popularise knowledge in the field of marketing and commerce in an interactive and engaging way. Visitors will have a chance to test and expand their knowledge in this area by participating in the ‘Marketing Wheel of Fortune’ or taking on the challenge of solving thematic crosswords. Additionally, the participants may also learn how to create effective content for social media and get to know the topic of green marketing through practical design of clothes. The stand will also feature a unique taste experiment that will provide surprising experiences and demonstrate how the senses influence consumer decisions.