Jak wygląda edukacja inkluzyjna w krajach Grupy Wyszehradzkiej? Kim jest uczeń ze specjalnymi potrzebami i w jaki sposób systemy edukacyjne Polski, Czech, Słowacji i Węgier zapewniają mu odpowiednie warunki do rozwoju? Nauczyciele państw V4 pracują w społeczeństwach o wysokim poziomie unikania niepewności. W trakcie wykładu przyjrzymy się, w jaki sposób rozwiązania prawne i instytucjonalne pomagają specjalistom sprostać wyzwaniom związanym z pracą z różnorodnymi uczniami oraz radzeniem sobie z towarzyszącą temu niepewnością. Przedstawimy wnioski z interdyscyplinarnej i międzynarodowej dyskusji, która prowadzi nas do głębszego zrozumienia doświadczeń nauczycieli, specjalistów, uczniów i rodziców zaangażowanych w edukację włączającą oraz w stronę rozwoju modeli wsparcia edukacyjnego w krajach V4.
Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1207
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_132
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
dr Dorota Prysak, dr Tomasz Kasprzak
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
mgr Julia Walczak
Jednostka
Wydział Nauk Społecznych
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności