By zwiększyć efektywność nauczania i radość z pracy nauczyciela, prowadzimy interdyscyplinarne zajęcia w ramach innowacji metodycznej ,,Rośliny łączą - między naturą a kulturą". Nasze działania opierają się na organizacji kreatywnej przestrzeni dla uczniów. W naszej propozycji dzieci i młodzież w sposób empiryczny doświadczają nauki, poznając świat flory z jednoczesnym odkrywaniem tajemnic natury i literatury. W czasie zajęć wprowadzamy elementy dydaktycznego eksperymentu, który zwiększa efektywność kształcenia, a także wpływa na skuteczność syntezowania i przyswajania wiedzy. Takie holistyczne podejście pozwala na zastosowanie różnorodnych technik i narzędzi dydaktycznych, digitalizację procesu nauczania i sprzyja nawiązaniu relacji między pokoleniem nauczycieli i uczniów. Dodatkowym elementem jest badanie EEG biofeedback, dzięki któremu na bieżąco możemy monitorować skutki naszej pracy. Chcemy uchylić rąbka tajemnicy dot. zajęć i przekazać praktyczne wskazówki słuchaczom.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1211
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Obszar
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_150
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Monika Nawrocka
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Magdalena Paprotny-Lech
Rodzaj aktywności
English Title
Plants Connect - an Interdisciplinary Approach to Teaching Natural and Humanities Subjects in Biology and Polish Language Classes. Innovative activities based on experiment, own experience and EEG biofeedback.
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

To increase the effectiveness of teaching and the joy of teaching, we conduct interdisciplinary classes as part of the methodological innovation "Plants connect - between nature and culture". Our activities are based on the organisation of creative space for students. In our offer, children and young people experience science in an empirical way, learning about the world of flora while discovering the secrets of nature and literature. During classes, we introduce elements of didactic experimentation, which increases the effectiveness of learning and also influences the effectiveness of synthesising and absorbing knowledge. This holistic approach allows for the use of a variety of teaching techniques and tools, the digitalization of the teaching process, and fosters relationships between generations of teachers and students. An additional element is EEG biofeedback testing, thanks to which we can constantly monitor the effects of our work. We want to reveal some secrets about the classes and provide practical tips to our students.

Instytucja
Społeczna Szkoła Podstawowa Omega im. Górnośląskich Noblistów w Katowicach
Język aktywności