Zapraszamy do udziału w edukacyjnej symulacji pt. (Nie)tolerancja, którą można z powodzeniem wykorzystywać podczas zajęć szkolnych i godzin wychowawczych. To interaktywne doświadczenie porusza tematy różnorodności, wielopoziomowego funkcjonowania w grupie oraz różnic kulturowych i narodowościowych, pozwalając uczestnikom wejść w skórę osób doświadczających na co dzień rozmaitych form wykluczenia. Gra, inspirowana mechaniką popularnej i docenianej Mafii, umożliwia przeżycie sytuacji, które na co dzień bywają trudne do zauważenia, a jednocześnie realnie wpływają na atmosferę klasy i szkoły. (Nie)tolerancja stanowi doskonały punkt wyjścia do uważnej rozmowy, budowania empatii i rozwijania kompetencji społeczno-emocjonalnych uczniów.
*Projekt został przetestowany w wersji anglojęzycznej na Uniwersytecie w Hradcu Králové.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1756
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Wymagana
Przedmiot
Kod
inne_9_334
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Katarzyna Jurasz, mgr Oliwier Drobik, Wiktoria Sadłowska, mgr Klaudia Czekańska
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
mgr Klaudia Nowak
Jednostka
Gabinet Rektora
Rodzaj aktywności
English Title
In a world full of challenges... let's play (In)tolerance!
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

We invite you to participate in an educational simulation entitled: (In)tolerance, which can be successfully used during school classes and educational hours. This interactive experience addresses the topics of diversity, multi-level functioning in a group, and cultural and national differences, allowing participants to "get into the skin" of people who experience various forms of exclusion on a daily basis. The game, inspired by the mechanics of the popular and acclaimed "Mafia", allows you to experience situations that are difficult to notice on a daily basis, and at the same time have a real impact on the atmosphere of the classroom and school. (In)tolerance is an excellent starting point for thoughtful conversation, building empathy, and developing students' social-emotional competencies. *The project was tested in English at Hradec Králové University.

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności