W ostatnich latach sposób postrzegania banków uległ pogorszeniu. Niemałą rolę odegrały w tym media, które prowadziły negatywną narrację w odniesieniu do podmiotów bankowych. Czy jednak banki rzeczywiście są tymi złymi we współczesnym świecie? Podczas wystąpienia prelegentka udowodni słuchaczom, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Prowadząca wskaże, dlaczego banki w istocie są zarówno instytucjami zaufania publicznego, jak i podmiotami komercyjnymi nastawionymi na maksymalizację zysków. Słuchacze dowiedzą się również, jak w skali ogólnopolskiej klienci postrzegają banki, oraz jak instytucje te przedstawiają się swoim interesariuszom. Już teraz możemy zdradzić, że te dwie perspektywy znacząco różnią się od siebie.
The way banks are perceived has deteriorated over the last few years. Significant in this respect was the role of media, which presented a negative image of bank entities. However, are banks really the „evil” of the modern world? During the presentation, the speaker will prove the audience that they are not as bad. She will indicate why banks are actually both public trust institutions and commercial units oriented towards the maximisation of profits. The listeners will also find out how customers perceive banks on a nationwide scale, as well as how these institutions present themselves to their stakeholders. We can already reveal that these two perspectives are significantly different from one another.