Sponsoring od zawsze stanowi integralną część profesjonalnego sportu. Transmisje oraz wydarzenie sportowe nieodzownie łączą się ze sponsorską ekspozycją oraz wszechobecną reklamą. Zyskujący w ostatnich latach na popularności, e-sport staje się dla przedsiębiorstw oraz organizacji coraz bardziej interesującym kanałem promocyjnym. Czy e-sport jest w stanie popularnością dorównać klasycznemu sportowi? Czym różni się ekspozycja sponsorska na turniejach e-sportowych od ekspozycji na wydarzeniach sportowych? Zapraszam na zgłębienie tajników i trendów sponsoringu sportowego oraz e-sportowego.
Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1041
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_133
Grupa docelowa
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
mgr Krzysztof Kasprowski
Jednostka
Katedra Informatyki Ekonomicznej
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności