Coraz więcej osób gra w gry, średni wiek gracza się zwiększa i obecnie przekracza już 30. rok życia. Mimo to branża gamingowa nadal jest bardzo niepewna. Sukces danej gry jest uzależniony od wielu czynników i wielu producentów boryka się z problemami dotyczącymi płynności finansowej, długofalowego planowania i utrzymania się na rynku. Podobnie wygląda sytuacja w e-sporcie, który mimo zwiększonego zainteresowania również musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jak w tym wszystkim wypada Polska? Gry wyprodukowane w Polsce osiągnęły globalny sukces np. Wiedźmin 3, Dead Island czy Cyberpunk 2077. Katowice od lat są jedną ze stolic światowego e-sportu i gracze czekają cały rok, żeby przyjechać do Spodka i walczyć o wieczną chwałę. Czy produkcja gier oraz organizacja wydarzeń e-sportowych mogą stać się ważnym elementem eksportowym Polski? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć na wykładzie.
Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1042
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Obszar
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_136
Grupa docelowa
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
mgr Kacper Zagała
Jednostka
Katedra Informatyki
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności