Przykrą codziennością współczesnych gier jest fakt, że na premierę są wypuszczane w stanie ledwo grywalnym – urywane animacje, problemy z responsywnością i wątpliwa przyjemność z grania, o ile nie posiada się sprzętu z najwyższej półki. Brak odpowiedniej optymalizacji w grach jest branżową epidemią, na którą składa się wiele złożonych przyczyn. Przyjrzymy się, jakie czynniki najbardziej wpływają na taki stan rzeczy, kto za nie odpowiada i co można z tym zrobić.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
187
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Kod
wyklad_8_234
Grupa docelowa
Osobistości
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
Grzegorz Wątroba
Jednostka
Centrum Komunikacji Medialnej
Rodzaj aktywności
English Title
Sins of game optimisation from the perspective of a Dev
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

The sad reality of modern games is the fact that they are barely playable at launch - choppy animations, responsiveness problems and questionable pleasure of playing unless you have top-shelf equipment. The lack of proper optimisation in games is an industry epidemic that, unfortunately, has many complex causes. So let's take a look at what factors most influence this state of affairs, who is responsible for them and what can be done about it.

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności