Alpha, beta, vertical slice, wersja gold – wszystkie te hasła non stop przewijają się w trakcie doniesień o grach. Co tak naprawdę oznaczają? Kiedy możemy uznać, że gra jest w zasadzie gotowa? Jak wygląda proces, w którym z początkowego pomysłu gra trafia do naszych komputerów i konsol? Zapraszam Was do wspólnej podróży, jaką jest proces tworzenia gier od pierwszej idei na papierze po tonę mikrotransakcji po premierze.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
186
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Kod
wyklad_8_233
Grupa docelowa
Osobistości
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
Grzegorz Wątroba
Jednostka
Centrum Komunikacji Medialnej
Rodzaj aktywności
English Title
What does the video game development process really look like?
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Alpha, beta, vertical slice, gold version - all these terms appear constantly in news about games. What do they really mean? When can we consider that the game is basically ready? What does the process of getting a game from an initial idea to our computers and consoles look like? I invite you to join us on a journey of the game creation process, from the first idea on paper to tons of microtransactions after the premiere.

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności