Gra wideo, jak każde inne środowisko kreatywne, staje przed pewnymi wyzwania. Z jednej strony mamy wenę i pęd twórczy, z drugiej – ograniczają nas terminy, formalności i pieniądze. Na domiar złego ludzie o zupełnie różnych kompetencjach i historiach muszą zsynchronizować swoją pracę i po prostu się dogadać. Jak zatem komunikować się w takim kreatywnym tyglu? Opowiem o tym z perspektywy kilkunastu lat doświadczeń w branży gier.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
185
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Kod
wyklad_8_232
Grupa docelowa
Osobistości
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
Grzegorz Wątroba
Jednostka
Centrum Komunikacji Medialnej
Rodzaj aktywności
English Title
Communication in a creative environment (gamedev industry)
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Video games, like any other creative environment, have their challenges. On the one hand, we have our own inspiration and creative drive, on the other hand, we are limited by deadlines, formalities and money. To make matters worse, people with completely different competences and histories must synchronise their work and simply get along. So how do you communicate in such a creative melting pot? I will tell you about it from the perspective of several years of experience in the gaming industry.

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności