Kształcenie logopedów może być nie tylko efektywne, ale i pasjonujące. Dlatego warto eksperymentować z różnorodnymi formami nauczania, poszukując najlepszych sposobów przekazywania wiedzy i rozwijania ich umiejętności praktycznych. Przestrzeń dydaktyczna, w której pozwala się na wielowymiarowy rozwój, to przestrzeń, gdzie uczestnicy zdobywają wiedzę dzięki zajęciom prowadzonym w formie warsztatów, projektów i spotkań z praktykami. W ten sposób przyszli logopedzi zyskują doświadczenie w zupełnie nowy sposób. Celem wystąpienia jest pokazanie, że nauczanie o jąkaniu może przyjmować nowoczesną, eksperymentalną formę, która realnie przygotowuje do pracy klinicznej i zmienia spojrzenie na zagadnienie jąkania – jego diagnozę i terapię. Takie eksperymentalne nauczanie i podkreślenie nowej narracji o jąkaniu pozwala na przełamywanie stereotypów – zgodnie z afirmatywną perspektywą, która akcentuje wspieranie osób doświadczających wyzwań komunikacyjnych, a nie ich leczenie.
Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1218
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_162
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Joanna Szymczakowska, mgr Justyna Szczypa, dr hab. Katarzyna Węsierska
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Monika Pakura
Jednostka
Wydział Humanistyczny
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności