Zielone opakowania, hasła o ekologii i emocjonalne slogany – czy zawsze kryje się za nimi prawdziwe zaangażowanie firm? W trakcie dynamicznych warsztatów będzie można odkryć, czym jest tzw. kolorowa dezinformacja, czyli greenwashing, pinkwashing i inne formy manipulacji wizerunkowej stosowane przez marki. Nauczysz się, jak rozpoznawać pozorne przekazy, analizować opakowania i zadawać właściwe pytania jako świadomy konsument. Dzięki ćwiczeniom w grupach przekonasz się, jak łatwo dać się złapać na chwytliwy marketing – i jak temu przeciwdziałać. To spotkanie dla tych, którzy lubią myśleć samodzielnie i nie wierzą we wszystko, co mówi reklama!

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
15
Typ interakcji
Na żywo
Kod
996
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Wymagana
Przedmiot
Kod
warsztaty_9_048
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
dr Joanna Wiechoczek
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr hab. Małgorzata Kieżel
Jednostka
Wydział Zarządzania
Rodzaj aktywności
English Title
Attentive to Message. How to avoid falling for colorful disinformation
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Green packaging, ecological slogans and emotional slogans – do companies always demonstrate true commitment behind them? During these dynamic workshops, you will be able to discover what so-called colourful disinformation is, i.e., greenwashing, pinkwashing, and other forms of image manipulation used by brands. You'll learn how to recognise false messages, analyse packaging, and ask the right questions as an informed consumer. Thanks to group exercises, you will discover how easy it is to fall for catchy marketing – and how to counteract it. This is a meeting for those who like to think for themselves and don't believe everything that advertising says!

Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności