Wykład przedstawia wyniki analizy zachowań konsumentów w Polsce i Niemczech w kontekście zakupów online (e-sklepy) oraz offline (sklepy stacjonarne). Podczas prezentacji omówione zostanie zjawisko cross-channel, czyli łączenia różnych kanałów zakupowych na poszczególnych etapach procesu zakupowego – od poszukiwania informacji, przez nabycie produktu, aż po działania po zakupie. Przykładowo klienci często idą do sklepu by dotknąć produkt, porozmawiać ze sprzedawcą, ale później dokonują zakupu przez internet. Wykład przybliży motywy takich decyzji oraz przedstawi technologie ułatwiające integrację kanałów sprzedaży, np. usługę click & collect czy skanery kodów QR, które wspierają spójne doświadczenie zakupowe klientów.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1032
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_9_024
Grupa docelowa
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
mgr Anna Wójcik
Jednostka
Katedra Marketingu
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności