W wyniku pandemii COVID-19 wiele szkół i uczelni na całym świecie zdecydowało się na wprowadzenie nauki zdalnej. Chociaż takie rozwiązanie było niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa, to jednak miało również negatywny wpływ na rozwój czynników lękowych u uczniów. Dlatego właśnie powstały warsztaty z neutralizacji skutków psychospołecznych nauczania zdalnego. Ich celem będzie pomóc uczniom radzić sobie z trudnościami emocjonalnymi, jakie często towarzyszą nauce zdalnej. Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się różnych technik i zastosują narzędzia, które pomogą im lepiej radzić sobie z lękiem, stresem, izolacją i innymi trudnościami wynikającymi z nauki zdalnej. Warsztaty z neutralizacji skutków psychospołecznych nauczania zdalnego pomogą uczniom w utrzymaniu równowagi emocjonalnej i dobrego samopoczucia.
Due to the COVID-19 pandemic, many schools and universities all over the world decided to carry out classes remotely. While this arrangement was necessary to ensure safety, it also had a negative impact on the development of anxiety factors in students. This is why the workshops on neutralising the psycho-social effects of remote education were created. Their aim is to help students dealt with the emotional hardships accompanying remote education. During the workshops, participants will learn various techniques and tools to deal with anxiety, stress, isolation, and other difficulties resulting from remote education. The workshops on neutralising the psycho-social effects of remote education aim to help students to maintain their emotional and well-being balance.