W wyniku pandemii COVID-19 wiele szkół i uczelni na całym świecie zdecydowało się na wprowadzenie nauki zdalnej. Chociaż takie rozwiązanie było niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa, to jednak miało również negatywny wpływ na rozwój czynników lękowych u uczniów. Dlatego właśnie powstały warsztaty z neutralizacji skutków psychospołecznych nauczania zdalnego. Ich celem będzie pomóc uczniom radzić sobie z trudnościami emocjonalnymi, jakie często towarzyszą nauce zdalnej. Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się różnych technik i zastosują narzędzia, które pomogą im lepiej radzić sobie z lękiem, stresem, izolacją i innymi trudnościami wynikającymi z nauki zdalnej. Warsztaty z neutralizacji skutków psychospołecznych nauczania zdalnego pomogą uczniom w utrzymaniu równowagi emocjonalnej i dobrego samopoczucia.
Prowadzący
mgr Marek Kopiec
Przedmiot
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
lic. Kamila Jeżak, Martyna Plutecka, Kamila Koza, Alicja Petruczenko
Język aktywności