W dobie dynamicznych zmian społecznych i rosnącej świadomości społecznej sposób, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się ze światem, nabiera kluczowego znaczenia. Czy o niewygodnych tematach lepiej mówić otwarcie, czy może zamieść sprawę pod dywan? Podczas warsztatów przeprowadzimy eksperyment badający wpływ różnych stylów komunikacji – od strategicznego milczenia po emocjonalne komunikaty – na postrzeganie firm przez społeczeństwo. Sprawdzimy, jak różne podejścia wpływają na oczekiwania i nastawienie odbiorców. Wyniki pozwolą lepiej zrozumieć mechanizmy kształtujące relacje między biznesem a społeczeństwem oraz pomogą w budowaniu skuteczniejszych strategii komunikacyjnych. Zapraszamy do wspólnego odkrywania, czy w świecie biznesu rzeczywiście milczenie jest złotem!

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
20
Typ interakcji
Na żywo
Kod
990
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
warsztaty_9_074
Grupa docelowa
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Olga Grzybek
Jednostka
Wydział Finansów
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język aktywności