Zapraszamy na warsztaty, które wprowadzą uczestników w fascynujący świat memów i ich roli w marketingu w mediach społecznościowych. Memy internetowe to nie tylko zabawne obrazki i hasła, ale też kreatywne narzędzia wykorzystywane przez marki w kampaniach reklamowych. Wspólnie przyjrzymy się wybranym przykładom, by sprawdzić, jak marki wykorzystują internetowy fenomen w poszukiwania nieszablonowych rozwiązań w komunikacji z odbiorcami.
Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
931
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
warsztaty_9_002
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Marlena Moskal
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Anna Stwora
Jednostka
Wydział Humanistyczny
Rodzaj aktywności
Typ interakcji
Na żywo
Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach