Od czasu uruchomienia ChatGPT w listopadzie 2022 r. krajobraz edukacyjny się zmienił. Nauczyciele mają dostęp do narzędzi usprawniających planowanie i ocenianie lekcji, a uczniowie mogą korzystać z tych samych narzędzi, aby usprawnić swoją pracę i naukę. Jednak generatywna sztuczna inteligencja stworzyła także uczniom możliwości „gry w system”. W tej prezentacji omówione zostaną niektóre zalety i wady sztucznej inteligencji w edukacji, odnosząc się przy tym do kwestii etycznych. Na koniec zaprezentowane zostaną strategie wykorzystania sztucznej inteligencji przez nauczycieli i uczniów do wspierania krytycznego myślenia i poprawy ogólnego doświadczenia edukacyjnego. (Ten opis powstał przy pewnej pomocy Gemini.)

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
199
Rejestracja
Nie wymagana
Przedmiot
Kod
wyklad_8_264
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Lynn W. Zimmerman
Rodzaj aktywności
English Title
AI and Education – Navigating the New Normal
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Since ChatGPT launched in November 2022, the educational landscape has changed. Teachers have access to tools that streamline lesson planning and assessment, while students can use these same tools to enhance their work and learning. However, generative AI has also created possibilities for students to “game the system.” This presentation will explore some advantages and drawbacks of AI in education, addressing ethical concerns along the way. Finally, it will offer some strategies for how teachers and students can use AI to foster critical thinking and improve the overall learning experience. (This description was created with some assistance from Gemini.)

Instytucja
Lynn Zimmerman Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Język aktywności