Celem panelu dyskusyjnego jest poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, jakie działania na szczeblu krajowym i międzynarodowym wspierają rozwijanie cyfrowej samoświadomości i odporności psychicznej uczniów funkcjonujących w świecie cyfrowym. Wspólnie przyjrzymy się dobrym praktykom oraz rozwiązaniom sprzyjającym budowaniu cyfrowego dobrostanu wśród dzieci i młodzieży.<br>W obliczu faktu, że technologia staje się nieodłącznym elementem codziennego życia, szkoły stają dziś nie tylko przed wyzwaniem, ale i wyjątkową szansą – mogą aktywnie wspierać uczniów w kształtowaniu zdrowszych, bardziej świadomych relacji z przestrzenią cyfrową. Podczas panelu eksperci podzielą się praktycznymi strategiami, inicjatywami instytucjonalnymi oraz podejściami opartymi na dowodach, które pomagają młodym ludziom rozwijać cyfrową równowagę, samoświadomość i odporność.<br>Sesja będzie zaproszeniem do dyskusji oraz do podjęcia wspólnych działań – lokalnych, krajowych i międzynarodowych – planowanych na rok 2026 i ukierunkowanych na promowanie dobrostanu cyfrowego w środowisku szkolnym.<br>Panel dyskusyjny w partnerstwie z UNESCO Chair Global Health and Education.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
400
Typ interakcji
Na żywo
Kod
1371
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Kod
inne_9_244
Pozostali prowadzący
dr hab. Karina Leksy, Goof Buijs
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
dr Zuzanna Neuve-Église
Jednostka
Centrum Komunikacji Medialnej
Rodzaj aktywności
English Title
Digital Balance: Strategies for Fostering Healthy Technology Use Among Pupils
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Health Education around the World - UNESCO - discussion panel

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności