Dlaczego na studiach prędzej umrzesz ze śmiechu niż z nudów (rzecz jasna – o ile nie z przepracowania)? Co akademicy (i nie tylko) są w stanie zrobić, żeby przyciągnąć uwagę czytelników do swych książek i artykułów czy też potencjalnych słuchaczy – do wykładów i prezentacji? Dlaczego tytuły, takie jak „Girls Get Curves: Geometry Takes Shape” amerykańskiej matematyczki i aktorki D. McKellar (tak, to Winnie Cooper!) tak dobrze na nas działają? A może Ty też masz talent do naukowego marketingu? Sprawdzimy to w konkursie!

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
30
Typ interakcji
Na żywo
Kod
245
Dostępność miejsc
Brak miejsc
Rejestracja
Wymagana
Kod
warsztaty_8_028
Grupa docelowa
Pozostali prowadzący
mgr Dariusz Jakubowski, mgr Wiktoria Gołuch, Wiktoria Grzyśka, Dagmara Jarzębska
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
mgr Elżbieta Pabian
Jednostka
Wydział Humanistyczny
Rodzaj aktywności
English Title
Here was supposed to be a funny title: ……..
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

Why would you rather die laughing than out of boredom during your studies (unless, of course, you will die of overworking) ;-))? What are academics (and other people) able to do to attract the attention of readers to their books and articles, or the attention of potential listeners to their lectures and presentations? Why do books such as "Girls Get Curves: Geometry Takes Shape" by the American mathematician and actress D. McKellar (yes, she’s Winnie Cooper!) do a great job in our consciousness? Maybe you have a talent for scientific marketing, too? We will check it through the contest!

Instytucja
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Język aktywności