„Jak będę dorosły, to będę robić gry” – taka właśnie myśl przyświeca niejednemu graczowi i graczce wchodzącym w świat gier komputerowych. Stworzenie gry wymaga wielu różnych kompetencji, różnych umiejętności i doświadczeń. Grę trzeba zaprojektować, zaprogramować, wizualizować, sprawdzić pod kątem błędów, dodać dźwięk, stworzyć animacje postaci i trzeba pamiętać o jeszcze wielu innych aspektach. A samo stworzenie gry to nie wszystko! Należy jeszcze zadbać o marketing, zatrudnić odpowiednie osoby, pilnować finansowej strony całego projektu itd. Kim możesz być w branży gier? Czego potrzebujesz, aby dostać się do tej branży? Jeśli jesteś w trakcie nauki, to co możesz zacząć robić już teraz, aby lepiej przygotować się do wymarzonej roli? W tym wystąpieniu postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Wydarzenie
Czas rozpoczęcia
Czas zakończenia
Liczba uczestników
0
Typ interakcji
Na żywo
Kod
48
Dostępność miejsc
Miejsca dostępne
Rejestracja
Nie wymagana
Kod
wyklad_8_220
Grupa docelowa
Osobistości
Wiek od
0lat
Wiek do
0lat
Prowadzący
Paweł Kamiński
Rodzaj aktywności
English Title
11 career paths in gamedev
Typ interakcji
Na żywo
Opis EN

"When I grow up, I will make games" - this is the thought of many gamers entering the world of computer games. Creating a game requires many different competencies, skills and experiences. The game must be designed, programmed, visualized, checked for errors, added sound, created character animations and many other aspects must be remembered. And just creating a game is not everything! You also need to take care of marketing, hire the right people, supervise the financial side of the entire project, etc. Who could you be in the gaming industry? What do you need to get into this industry? If you are still studying, what can you start doing now to better prepare for your dream role? In this speech I will try to dispel any doubts and answer all questions.

Instytucja
11 bit studios
Język aktywności